מתיחת פנים – המדריך השלם

מתיחת פנים

שתפו את המאמר

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

ניתוח מתיחת פנים או בשמו המקורי FACE LIFT הוא ניתוח אשר מטרתו להצעיר את עור הפנים. באמצעות הליך זה ניתן להגיע עד כמה שניתן לנראות טבעית ביותר המתבטאת בעור פנים צעיר ומתוח יותר. אז אם בעבר היה ניתן לבצע את הניתוח ולהותיר אחריו לא מעט צלקות, שהרי העתיד אומר אחרת ואפשר ואפילו מומלץ לבצע את הניתוח במינימום הצטלקות. בכדי להבין על מה מדובר אספנו לכם כמה סוגי מתיחות פנים ומה כדאי לדעת לפני שבוחרים בהליך זה.

מתיחת פנים – איזה סוגים יש?

כאשר מדברים על מתיחת פנים, מדברים על הליך ניתוחי מיני ליפט או מתיחת פנים מלאה. לרוב, הצעת ניתוח מיני ליפט (מתיחה חלקית) תוצע לנשים או גברים בגילאי 40-50 שרוצים להראות צעירים יותר. מאידך, כאשר עומק הקמטים קשה יותר אזי יידרש הליך מתיחה מלא. בהליך שהוא מיני ליפט זמן ההחלמה יהיה קצר יותר, אבל כאשר יהיה מדובר בניתוח של מתיחת פנים מלאה זמן ההחלמה יהיה ארוך יותר נוכח הטיפול הן בפנים והן בצוואר.

איך מתרחש הליך של מתיחת פנים?

ניתוח מתיחת פנים מתבטא בהרמה ומתיחה תוך כדי נגיעה במיקומי השרירים השונים- אלה הרפויים יותר הן בפנים והן בצוואר. לרוב, מתיחת הפנים מבוצעת באזור בו מאבדים את הנפח דהיינו אזור הלחיים ועצמות הפנים. בניתוח עצמו מוציאים את עודפי העור בפנים, סוגרים את החתכים כאשר כל קטע וקטע מבוצע בנפרד במטרה להשיג תוצאה טובה ביותר. בסיום הניתוח נסגרים החתכים באמצעות תפירה אשר יודעת לשפר את הנראות וכך גם את איכות הצלקות. מיותר לציין כי בעבר היו חוטים שאינם נספגים ואילו היום הם נמסים כך שאין צורך להתמודד עם התעסקות הוצאתם. כמו כן, אזור הניתוח לא נחבש וניתן לבצע הכול לרבות מקלחת וחפיפת ראש כבר 24 שעות לאחר הניתוח.

מה קורה אם נוצרת נפיחות לאחר הניתוח?

הנפיחות שנוצרה בעקבות ניתוחי מתיחת פנים הולכת ונשכחת עם השנים. במקביל ניתן לראות כיצד שטפי הדם אף הם אינם נראים לאחר הליך ניתוחי שכזה. עם זאת כאשר זה קורה יש לכך לא מעט פתרונות באמצעות תרופות מסוימות נוגדות נפיחות או דרך הווריד לרבות טכניקות נכונות ניתן להוריד באופן משמעותי ביותר את הנפיחות וחזרה לחיים רגילים תוך כמה ימים בלבד!

בסיכום דבר, אם הגעתם או הגעתן לשלב בו אתם מחפשים לייצר שינוי, למתוח את העור ולהיפטר אחת ולתמיד מקמטי ההבעה המסרבים להעלם- הגיע הזמן לדבר על מתיחת פנים מלאה או חלקית. לא יודעים במה מדובר? אין לכם מושג לאיזו קטגוריה אתם משתייכים? פגישת ייעוץ אחת עם פלסטיקאי בעל ידע בתחום תספק לכם את כל התשובות ותסייע לכם להתקדם נכון אל ההליך המיוחל.

מאמרים נוספים

זה הזמן להפסיק להזיע

חלק קטן מהאוכלוסייה סובל מתופעת ההזעה המוגברת. אלו הסובלים ממנה יודעים כי זה אינו מצב המתרחש בחודשי הקיץ בלבד, שבהם ממילא חם מאוד, אלא לאורך

כללי

חיזוק חוסר ביטחון עצמי

חוסר בביטחון עצמי תוצאה של ביקורת עצמית תמידית. ביקורת עצמית תפגע בביטחון העצמי ותתאפיין בחשיבה מעוותת שמטרתה לשמור עלינו מכישלונות או מפגיעה רגשית שתיצור דימוי