מתיחת פנים על ידי חוטים מיוחדים

פנים של בחורה יפה

שתפו את המאמר

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

אנשים מעוניינים להיראות במיטבם, דבר שמוביל אותם למומחים בתחום האסתטיקה שמציעים טיפולים מסוגים שונים, כמו למשל טיפול מילוי קמטים, פיסול פנים על ידי החדרת חוטים למתיחת הפנים, טיפולי בוטוקס, טיפולי הסרת שומות ונקודות חן וטיפולי מזותרפיה.

 

המראה המושלם – מתיחה ומילוי

הליך מתיחת פנים על ידי חוטים מתאים לכל מי שאינו מעוניין לעבור ניתוח למתיחת פנים אך עדיין מעוניין בתוצאה של מראה צעיר ורענן של הפנים. במהלך השנים עור הפנים מאבד מהאלסטיות שלו ותהליך מתיחת הפנים על ידי חוטים עוזר בהידוק עור הפנים ומתיחתו. הטיפול אורך כחצי שעה ומתבצע בדרך כלל בהרדמה מקומית. בשיטת ה- Threadlift מחדירים אל איזורים שונים בפנים חוטים זעירים העשויים מחומר מיוחד המתאים לעור הפנים. החדרת חוטים אלו גורמת לגירויו של העור ויצירת חומר קולגן. החוטים המוחדרים תחת העור משמשים כמבנה עליו נבנה הקולגן החדש והם אלו שמסייעים לעור להתנגד לכוח המשיכה.

 

החדרת חוטים לפנים תמיד צריכה להיעשות על ידי מומחה בתחום. מומחה בעל ניסיון שיודע להחדיר את החוטים לאיזור הנכון, בזווית הנכונה ובכיוון הנכון, דבר שיוביל לאותה תוצאה נפלאה בה מעוניין המטופל או המטופלת. החוטים המוחדרים מתחת לעור הפנים הם חוטים כירורגיים המיועדים לגוף האדם ולאיזור הרגיש של הפנים. חוטים אלו נספגים בפנים תוך כשישה חודשים ומותרים את המטופל עם תוצאה נפלאה של עור רענן ופנים מהודקות. היתרונות של טכניקת החדרת חוטים לפנים באים לידי ביטוי בכך שבטיפול מסוג זה לא מבצעים שום חתכים בעור ולכן העור אינו זקוק לתקופת החלמה מהטראומה של פציעתו. יתרונות נוספים הם שהטיפול מתבצע בהרדמה מקומית ולכן לא חשים בכאב כלשהו במהלך הטיפול.

 

טיפול מסוג זה בטיחותי מאוד כל עוד הוא מתבצע על ידי רופא מומחה בתחום. החוטים נספגים, התוצאה מחזיקה מעמד לאורך זמן ודבר חשוב נוסף הוא שטכניקה החדרת החוטים מתחת לעור מעודדת את היווצרותו של קולגן חדש בעור והסתגלות העור למצב החדש. בנוסף, ניתן לחזור על הטיפול מדי תקופת זמן ולהוסיף חוטים שיתמכו באיזורים שונים בפנים. ניתן לשלב טיפול זה יחד עם טיפול מילוי קמטים ואת האפקט של הטיפול ניתן לחוש כבר לאחר הטיפול הראשון. טיפול מתיחת פנים על ידי חוטים מתאים לאנשים שלא מעוניינים לעבור בשלב זה של חייהם ניתוח מתיחת פנים ושנמצאים בשלב בו הלחיים שלהם החלו בשלב הנסיגה (וכן הצוואר והלסת). בהצלחה!

 

מאמרים נוספים

זה הזמן להפסיק להזיע

חלק קטן מהאוכלוסייה סובל מתופעת ההזעה המוגברת. אלו הסובלים ממנה יודעים כי זה אינו מצב המתרחש בחודשי הקיץ בלבד, שבהם ממילא חם מאוד, אלא לאורך

כללי

חיזוק חוסר ביטחון עצמי

חוסר בביטחון עצמי תוצאה של ביקורת עצמית תמידית. ביקורת עצמית תפגע בביטחון העצמי ותתאפיין בחשיבה מעוותת שמטרתה לשמור עלינו מכישלונות או מפגיעה רגשית שתיצור דימוי