טיפולי פוריות לגבר

שתפו את המאמר

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

כשהבעיה היא בך ולא בה

כניסה להיריון יכולה להיות התקופה הכי מרתקת ונפלאה שיכולה לשרור על בני הזוג אך יכולה להיות גם מלחיצה, מדאיגה ועמוסה בבעיות. כשמנסים זמן מה ולא מצליחים, נגמרת ההדחקה שזהו עניין של זמן ומבינים שיש בעיה, זו היא השעה לבדוק אצל מי הבעיה תחילה. בחלק מהמקרים הבעה היא אצל האישה אך במקרים רבים דווקא הגבר הוא זה שלוקה בבעיות פוריות. אמנם יש מקום לדאגה אך חלקית בלבד ו-ודאי לא לפני שבדקתם עם מרפאת פוריות את האפשרויות לטיפולי פוריות שעומדות בפניכם. כיום עם התקדמות הרפואה והטכנולוגיה יש סיכוי גדול גם לגברים שלוקים בבעיות פוריות להכניס את בת זוגתם להיריון במגוון רחב של פתרונות ואפשרויות.

אלו טיפולי פוריות קיימים לפתרון הבעיה?

  • כל טיפול פוריות נפתר לפי הבעיה הקיימת אצל הגבר. טיפול בזיהום כלשהו ייפתר על ידי טיפול תרופתי. על ידי אבחנה מדויקת ניתן להבין באיזה זיהום מדובר, ממה הוא נגרם וכך לפתור את הבעיה ללא התערבות מיוחדת אלא רק על ידי תרופות מתאימות.
  • ישנם מקרים בהם יש בעיה מבנית במערכת הרבייה של הגבר. בעיה זו יכולה להיות בעיה במבנה האשכים, בשפיכה לא נכונה ועוד. במקרים אלו הפתרון הוא ניתוח לתיקון הבעיה שיכולה להביא לפוריות הגבר וכניסה להיריון המיוחל. בעיה נוספת שניתוח יכול לפתור היא וריקוצלה. וריקוצלה היא בעיה בחזרת הדם ה-ורידית וכך האזור מתחמם ויכול להגיע לאי פוריות. על ידי ניתוח שמתקן את האזור הפוריות יכולה לחזור עם הזמן.
  • ישנם מצבים בהם הזרע לא מגיע לייעודו בגלל חסימה כלשהי ולכן ניתן להפיק אותו מרקמת האשך. פרוצדורה זו נעשית בחדר ניתוח וכך אפשר להפרות את האישה מהזרע של בעלה בהפריה חוץ גופית. הפריה חוץ גופית יכולה להיערך במרפאה מתאימה כאשר מוציאים את הביצית של האישה, במעבדה מתאימה יפרו את הביצית עם הזרע של בן זוגה ואז לאחר שמתקבלים העוברים הם מוחזרים לרחם האישה.

כניסה להיריון יכולה להימשך זמן

כבר לאחר כמה שבועות של ניסיונות כניסה להיריון זוגות רבים יכולים להילחץ ולחשוב שהם אינם פוריים. כניסה להיריון יכולה לקחת זמן וזוגות צעירים מוגדרים כלא פוריים רק לאחר שנה של ניסיונות או במידה ויש בעיה קיימת ידועה מראש. גם טיפולי פוריות לוקחים זמן ולכן אל תמהרו ואל תילחצו ותמיד תחשבו חיובי עם תקווה לעתיד.

מאמרים נוספים

זה הזמן להפסיק להזיע

חלק קטן מהאוכלוסייה סובל מתופעת ההזעה המוגברת. אלו הסובלים ממנה יודעים כי זה אינו מצב המתרחש בחודשי הקיץ בלבד, שבהם ממילא חם מאוד, אלא לאורך

כללי

חיזוק חוסר ביטחון עצמי

חוסר בביטחון עצמי תוצאה של ביקורת עצמית תמידית. ביקורת עצמית תפגע בביטחון העצמי ותתאפיין בחשיבה מעוותת שמטרתה לשמור עלינו מכישלונות או מפגיעה רגשית שתיצור דימוי