פריצת דיסק וכאבי גב

פריקת כתף

שתפו את המאמר

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

ישנם מצבים רפואיים המהווים "תמרור עצור" לשגרה

פעמים רבות, יתעלם האדם הממוצע מבעיות רפואיות שונות וינסה להמשיך בשיגרה. אף אחד אינו להוט להחסיר עבודה ולבזבז ימי מחלה, וכך כאבי ראש, צינון וכתפיים תפסות אינם נחשבים תמיד לגורם שיש ביכולתו לשנות את שגרת יומנו. רופאים רבים טוענים כי מוטב היה לרוב האנשים להתייחס לגופם ברצינות וקפדנות רבות יותר. כך או כך, ישנן בעיות אקוטיות אשר אין ברירה אלא לתת להן התייחסות מיידית- ובראשן, בעיות הגב. בניגוד לכאבים וטרדות אחרות מהווים כאבי הגב חשש גדול במיוחד שכן הם יכולים להוות אינדיקציה לפריצת דיסק או לבלט, היכולים "לרתק" אדם למיטתו לשבועות ואף לחודשים. מקרים כאלו אינם מאפשרים המשך בשגרה וברוב המקרים גם משביתים את האדם מעבודתו תוך הפסד של יכולת השתכרות. כאשר קיים חשד כי הנזק לגב נגרם בשל טיפול רפואי לקוי או סביבת עבודה שאיננה תקינה, יכול הנפגע לבדוק את האפשרות לקבלת כספי פיצויים מביטוח לאומי. הדבר מתחילת בבחינת זכאות לתביעה לאחר הגשת חוות דעת רפואית משפטית. חוות דעת שכאלו נבנות על ידי מומחים בתחום המועסקים בדרך כלל בחברות העוסקות בממשקי הייעוץ הרפואי והמשפטי.

טיפים לבחירת בחברה המתאימה:

  • העסקת עובדים בעלי תת התמחות בתחום המדובר: בעולם הרפואי ישנו מגוון רחב של תחומים. על מנת להגיע לתוצאות מיטביות כדאי להיעזר בבעלי מקצוע אשר עברו תת התמחות בתחום הרפואי המדובר.
  • ניסיון רב בהופעה בבתי משפט: במקרים מסויימים נדרש המומחה לאישוש העדות בבית המשפט. רבים מסיכויי הזכיה תלויים בנתינת עדות בטוחה, משכנעת וקוהרנטית המגיעה כתוצאה של ניסיון רב בהופעה בבית משפט.
  • התמחות קודמת בכתיבת חוות דעת דומות: כתיבת חוות דעת רפואית משפטית הולמת תגיע כתוצאה מהיכרות מעמיקה עם המערכת המשפטית. רק מומחה בעל התנסות רב שנים בתחום יצליח להגיע לנוסח האופטימלי, תוך הדגשת הנקודות החשובות ו"סגירה" של כל שאלות הדורשות מענה.

בחירה בחברה המתאימה- הכפלת הסיכוי לפיצוי הולם

כשסובל האדם מנזק חריף כפגיעת גב, אין להמר על הסיכוי לפיצויים. בחירה בחברה מתאימה להגשת חוות דעת רפואית משפטית תעלה בצורה משמעותית את ההסתברות לקבלת פיצוי ההולם את הפגיעה בכושר ההשתכרות. כך ימנע המצב בו בשל פגיעה ביכולת לעבוד נגזרת על האדם הידרדרות בביטחון הכלכלי.

מאמרים נוספים

זה הזמן להפסיק להזיע

חלק קטן מהאוכלוסייה סובל מתופעת ההזעה המוגברת. אלו הסובלים ממנה יודעים כי זה אינו מצב המתרחש בחודשי הקיץ בלבד, שבהם ממילא חם מאוד, אלא לאורך

כללי

חיזוק חוסר ביטחון עצמי

חוסר בביטחון עצמי תוצאה של ביקורת עצמית תמידית. ביקורת עצמית תפגע בביטחון העצמי ותתאפיין בחשיבה מעוותת שמטרתה לשמור עלינו מכישלונות או מפגיעה רגשית שתיצור דימוי