הרמת חזה – המדריך השלם

שתפו את המאמר

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

הליך של הרמת חזה הינו הליך ניתוחי המעניק זקיפות קומה ונראות מוצקה לחזה. שלא כמו הגדלת חזה, כאן לא מתווספים שתלים בעוד המטרות הינן אותן מטרות – נראות מושלמת של החזה. במקרים מסוימים בהם החזה קטן במיוחד יהיה ניתן לבצע גם את הקטנתו והגדלתו של החזה. עומדות לפני ניתוח הרמת חזה? במי תבחרו לביצוע ההליך הזה? על חשיבות בחירת המנתח ועל ההליך עצמו במאמר שלפניכם.

מתי צריך לעשות הרמת חזה?

יש לא מעט סיבות להליך של הרמת חזה, אחד מהם קשור בצניחת השדיים וכן ההתגברות או חוסר האלסטיות הנראות עם השנים. גם במצבים של דיאטה חריפה או תנודות גדולות במשקל יש צורך "לתקן" את נראות השדיים וכאן נכנס לתמונה ניתוח הרמה שיודע להשיב את המראה הזקוף והיפה למקומו. נשים שילדו או הניקו בעברן גם העידו על צניחת החזה כך שגם להן ניתן מענה באמצעות ניתוח זה. אז אם הגעתם לשלב בו הפסקתן לרדת במשקל או החלטתן כי תמה תקופת הלידות וההנקה הגיע הזמן להוציא את השינוי לפועל.

מה קורה בפגישת הייעוץ עם המנתח?

בפגישת הייעוץ עם המנתח טרם הוצאה לפועל של הרמת חזה, ידבר המנתח על כל הסיכונים, יבדוק את המטופלת ובו זמנית יבקש בדיקות מסוימות. את הבדיקות יש לבצע בקופת החולים אליה אתן משתייכות והן קשורות בבדיקת הלב כאמור א.ק.ג, בדיקות דם שונות (ראה הרחבה אודות בדיקת קרישת הדם לפני ניתוח) ובדיקת ממוגרפיה במידה ועברתן את גיל 40. לאחר הגעת הבדיקות אל המנתח והבנת הצפיות משני הצדדים, אפשר להגיד בהצלחה.

כיצד מתבצע הליך של ניתוח הרמת חזה?

ניתוח הרמת חזה יתארך כשעה וחצי עד שלוש שעות – כאמור בהתאם למורכבות שלו ולמידת הצניחה של החזה. במצב בו החזה יהיה נפול חלקית אורכו של הניתוח יהיה קצר יותר וכך גם החתכים אשר יבוצעו סביב העטרה של החזה בלבד. דרך החתך הספציפי יסיר המנתח את עודפי העור ויבצע את ההרמה הנדרשת. למען הסר ספק, במידה ומדובר בהרמה מורכבת יותר ברוב המקרים יבוצע הניתוח בהרדמה מלאה. במקרים המורכבים יותר של הניתוח יבוצע חתך נוסף שהוא מהעטרה כלפי מטה לרבות הקפל התת שדי.

כיצד מתאוששים מניתוח של הרמת חזה?

התאוששות מניתוח הרמת חזה תדרוש מכם לנוח כמה ימים ועד שבוע, כמו כן במהלך החודש חשוב להימנע מכל פעילות גופנית מאומצת. במצב בו מרגישים כי משהו לא תקין חשוב לדבר ולהיות בקשר רציף עם המנתח על מנת שזה יאבחן את הסיבוך או הבעיה בזמן.

עומדות לפני שינוי מרגש כמו ניתוח הרמת חזה? קבעו עוד היום פגישת ייעוץ עם טובי מומחים לפלסטיקה בתחום. אחרי הכול, כשם שיש רופא אף אוזן גרון כך גם מנתחים שכל התמחותם קשורה ברובה לניתוחי חזה המגוונים.

מאמרים נוספים

זה הזמן להפסיק להזיע

חלק קטן מהאוכלוסייה סובל מתופעת ההזעה המוגברת. אלו הסובלים ממנה יודעים כי זה אינו מצב המתרחש בחודשי הקיץ בלבד, שבהם ממילא חם מאוד, אלא לאורך

כללי

חיזוק חוסר ביטחון עצמי

חוסר בביטחון עצמי תוצאה של ביקורת עצמית תמידית. ביקורת עצמית תפגע בביטחון העצמי ותתאפיין בחשיבה מעוותת שמטרתה לשמור עלינו מכישלונות או מפגיעה רגשית שתיצור דימוי