מזרנים ומיטות אורטופדיות – כל מה שכדאי לדעת

מזרן

שתפו את המאמר

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

מזרן אורטופדי הוא אמצעי חיוני לסובלים מבעיות רפואיות שונות ומגוונות ויכולים לקבוע את ההבדל בין שינה טרופה ומשובשת ובין שנת לילה רציפה ואיכותית החיונית לניהול אורח חיים בריא. כיום יותר ויותר אנשים מפתחים מודעות לצורך בשמירה על הגב. אורח החיים המודרני מאלץ אותנו לשבת לשעות ארוכות, לעתים קרובות ברכינה קדימה על שולחן העבודה ולהתרוצץ נמרצות באופן שמעמיס מאוד על הגוף לכן, חשוב שניתן לגוף את המנוחה האיכותית ביותר שנוכל ונתאים לעצמנו את המזרן שיספק לו את התמיכה הטובה ביותר.

כיצד נבחר מזרן אורטופדי אופטימלי?

יש שרואים מזרן אורטופדי כפריט מותרות או כ"פינוק". עם זאת, לסובלים מבעיות גב וצוואר ברור כשמש כי מדובר בציוד רפואי לכל דבר ועניין. מזרן שיספק לך תמיכה מספקת, יקל את הלחץ על המפרקים וחוליות הגב והצוואר שלך ויבטיח לך איכות חיים גם בגיל מבוגר. ישנו מגוון רחב של ספקים המציעים מזרנים איכותיים בטווח משמעותי של מחירים. כדי לבצע את הבחירה המתאימה ביותר עבורך, אספנו עבורך כמה טיפים שכדאי לקחת בחשבון ויסייעו לך בבחירת המזרן.

איכות החומרים

חשוב שנבחן ונשאל בקפידה מאילו חומרים מורכב המזרון. ישנו טווח רחב של חומרי גלם מהם מייצרים מזרנים אורטופדיים. חשוב שנוודא כי נעשה שימוש בחומרים ברמה גבוהה העומדים בתקנים לייצור ציוד אורטופדי. מזרנים מלטקס או מוויסקו ייתנו לך מענה ראוי. חשוב לברר מכמה שכבות מורכב המזרן, כיצד נארזים הקפיצים וכמובן, כמעט תמיד כדאי לבחון את החומרים בעצמך ולחוות כיצד הם תומכים בגב שלך כדי לדעת אילו חומרים נותנים לך את האיזון המושלם בין רכות מפנקת לתמיכה יציבה.

גודל המזרן

חשוב שנתאים את המזרן לגודל המיטה ולצרכים העומדים לרשותנו. ניתן להזמין אותם למיטה זוגית סטנדרטית או לגודל ייחודי כמו קינג סייז או סופר סייז. לפני שמבצעים רכישה, כדאי שנוודא בדיוק מה נדרש עבור המיטה שלנו.

כיוון המזרן

מומלץ לבחור במזרן שניתן להפוך אותו. הלחץ המופעל על המזרן מדי לילה לאורך שנים שוחק את מערכת התמיכה שלו וגורם לה להתבלות ולתמיכה בגב שלך להיחלש. כדי לתחזק אותו היטב, חשוב שנוכל להפוך אותו מדי פעם, לאוורר ולנקות אותו. חשוב שנברר היטב שאת המזרן האורטופדי בו נעשה שימוש ניתן להפוך ולבצע עליו פעולות תחזוקה שוטפת. הדבר יאריך את חייו משמעותית ויבטיח לנו מענה איכותי במשך שנים רבות.

תו תקן

עמידה בתקני איכות יבטיחו כי ייצור ותכנון המזרן עובר פיקוח קפדני ומתאים לכל הדרישות כדי להוות ציוד רפואי איכותי שיספק תמיכה מיטיבה לגב שלך. תקני האיכות הישראליים הם גבוהים למדי, אך מזרן שיעמוד בתקני איכות בינלאומיים יוקרתיים יבטיח לך איכות ואורך חיים משמעותי.

כל כמה זמן מומלץ להחליף מזרן אורטופדי?

כדי להבטיח שהתמיכה תישמר ותיתן לך מענה מלא לצרכיך, מומלץ להחליף את המזרן כל 7-10 שנים.

מאמרים נוספים

זה הזמן להפסיק להזיע

חלק קטן מהאוכלוסייה סובל מתופעת ההזעה המוגברת. אלו הסובלים ממנה יודעים כי זה אינו מצב המתרחש בחודשי הקיץ בלבד, שבהם ממילא חם מאוד, אלא לאורך

כללי

חיזוק חוסר ביטחון עצמי

חוסר בביטחון עצמי תוצאה של ביקורת עצמית תמידית. ביקורת עצמית תפגע בביטחון העצמי ותתאפיין בחשיבה מעוותת שמטרתה לשמור עלינו מכישלונות או מפגיעה רגשית שתיצור דימוי