רנטגן עד הבית

שתפו את המאמר

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

אבחון באמצעות קרני רנטגן נעשה לראשונה לפני למעלה ממאה שנים, ומדובר ללא ספק באחת התגליות החשובות ביותר של האדם-  קרני הרנטגן מאפשרות איתור ממצאים שאינם תקינים בתוך הגוף שאינם ניתנים לאבחון בעין רגילה. צילום בדרך זו משמש במיוחד בתחום האורתופדיה ובריאות הפה, וברוב המכריע של המקרים, אדם הזקוק לבדיקת רנטגן נדרש להגיע עד לבית החולים ולבצע אותה שם. כיום ניתן להזמין באופן פרטי שירותי רנטגן עד הבית, ולבצע את הבדיקה במקום המגורים של מזמין השירות.

מי יכול להיעזר בשירותי רנטגן עד הבית?

השירות מיועד עבור מי שהיציאה מן הבית קשה לו במיוחד, כאשר לרוב מדובר באנשים קשישים או בנכים עם מוגבלות, אשר נוהגים להימצא מרבית הזמן בתוך דירתם. לאנשים כאלה, עצם ההגעה לבית החולים, בנוסף להמתנה המייגעת בתור- תוך סיכון בריאותי של ממש, בשל הקרבה לבני אדם חולים רבים הנמצאים בסביבה- כל אלו מסבים סבל רב.

שירות יעיל כמו בדיקת רנטגן המתבצעת במקום המגורים, בין אם זו דירה פרטית או אפילו בבית אבות, אם יש צורך- מבטלת את הצורך לצאת מהבית ואת כל הכרוך בזה, ומסייעת מאוד לנזקקים לשירות- בין היתר בזכות העובדה שהבדיקה מתבצעת במקום שהוא בטוח עבורם, בו הם מרגישים הכי בנוח שאפשר.

כיצד מתבצעת בדיקת הרנטגן בפועל?

על מנת לאפשר ביצועה של בדיקת רנטגן במקום המגורים, יגיע טכנאי רנטגן עד הבית של מבקש השירות, לאחר שיקבל המלצה לכך מן הרופא המטפל של החולה. הטכנאי יגיע עם כל הציוד הדרוש, ויבצע את הבדיקה בתנאים המיטביים ביותר עבור הפציינט. בתום הפעולה יוכל החולה לשוב לענייניו, כאשר תוצאות הבדיקה יישלחו אל הרופא המטפל בתוך יום עד יומיים לכל היותר.

על אף היותה של הבדיקה כרוכה בתשלום, היא עשויה להשתלם מאוד למזמינים אותה, מכל הבחינות. הנוחות הברורה מאליה אינה ניתנת לתמחור, והיא שווה הרבה יותר מכסף עבור אנשים מוגבלים, וכן המהירות שבה קורים הדברים לאחר ביצוע הבדיקה. באופן כזה יכול החולה לקבל המשך טיפול מהיר ולכן גם יעיל הרבה יותר, מאשר אילו היה מבצע את בדיקת הרנטגן בבית החולים.

מאמרים נוספים

זה הזמן להפסיק להזיע

חלק קטן מהאוכלוסייה סובל מתופעת ההזעה המוגברת. אלו הסובלים ממנה יודעים כי זה אינו מצב המתרחש בחודשי הקיץ בלבד, שבהם ממילא חם מאוד, אלא לאורך

כללי

חיזוק חוסר ביטחון עצמי

חוסר בביטחון עצמי תוצאה של ביקורת עצמית תמידית. ביקורת עצמית תפגע בביטחון העצמי ותתאפיין בחשיבה מעוותת שמטרתה לשמור עלינו מכישלונות או מפגיעה רגשית שתיצור דימוי