הגרסה החדשה (והרעננה) שלכם

אישה עם מחשב

שתפו את המאמר

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

שנה חדשה היא הזדמנות לחדש, לשנות ולא פחות חשוב – לעשות  משהו טוב עבור עצמכם. אחד הדברים שאנחנו נוטים להזניח בעומס של היום יום הוא בדרך כלל המראה שלנו. יש כמה דרכים להפוך את עצמנו לגרסה משופרת שלנו אם באמצעות שריפת שומן ופרידה מהשומנים המציקים או על ידי הזרקת בוטוקס לאזורים בפנים שזקוקים לריענון.

להרגיש טוב במינימום מאמץ

נשים (וגם גברים) רבים מוכנים לעשות לא מעט כדי להיראות טוב ולהרגיש טוב לגבי המראה שלהם. עם השנים הקמטים מתחילים להופיע ועור הפנים נראה פחות מתוח ורענן מבעבר. הזרקת בוטוקס היא דרך פופולארית ומוצלחת מאוד להינות מעור פנים חלק וצעיר. בכל הנוגע לבוטוקס וגם לביצוע טיפול של שריפת שומן, מדובר בתהליך בטוח אשר מבוצע באופן שגרתי במרפאות אסתטיקה בארץ ובעולם. הזרקת בוטוקס מתבצעת על ידי רופא מומחה המנוסה בכך ושעבר הכשרה. לא בכל מרפאה ניתן לעשות זאת, וכשבודקים בנוגע לטיפול של הזרקת בוטוקס חשוב לוודא שהמרפאה בה הטיפול מתבצע שומרת על רמת סטריליות גבוהה וציוד מתקדם. 

לעזור לגוף להיפטר משומן מיותר

לא רק עור הפנים דורש תחזוקה ורענון בגילים מתקדמים. שינויים בתזונה, חוסר בפעילות גופנית וסיבות נוספות גורמות לכך שגופנו אוגר שומן, בדיוק במקומות ה"לא נכונים". בדומה לטיפול של הזרקת בוטוקס, גם טיפול שריפת שומן נחשב לפיתוח טכנולוגי מתקדם. הטיפול שמבצע שריפת שומן בגופנו, מתבצע באמצעות מכשיר מתקדם אשר עושה שימוש בגלים אלקטרומגנטיים הפועלים בצורה אינטנסיבית. כתוצאה מפעילות הגלים מתרחשות התכווצויות תכופות ועוצמתיות של השרירים באזור, למעלה ממה שאנו מסוגלים להגיע אליו באמצעות פעילות גופנית מכל סוג. התוצאה של פעולת המכשיר הוא אימון גופני מוצלח במיוחד, שמאפשר לגוף לממש באופן מקסימלי את הפוטנציאל שלו לבנות שרירים. בצורה זו הגוף מגיע למצב של שריפת שומן בתהליך יעיל, מהיר וגם במצב של מנוחה.

היכרות עם הסיכונים

כמו בכל טיפול אסתטי או רפואי, גם בטיפול שריפת שומן או בטיפולי הזרקת בוטוקס קיימים סיכונים. חשוב להכיר את הסיכונים ולדעת שניתן למזער אותם אם מבינים מה הם מראש. לדוגמה, במצב בו אישה נמצאת בהיריון או מניקה, חל איסור לבצע הזרקת בוטוקס. מצבים רפואיים נוספים יכולים להיות אלרגיה לחומרים מסוימים, מחלות כרוניות שונות שלא מאפשרות לבצע את ההזרקה וכן הלאה. רופא מיומן ומנוסה בהזרקות בוטוקס ידע להעריך את מצב העור של כל מטופל לפני הטיפול, כדי להתאים את הטיפול המיטבי בהתאם לסוג העור ומצבו.
כשניגשים לבצע טיפול של שריפת שומן, כדי לקבל מראה גוף חטוב ו"אסוף" יותר, חשוב לזכור שגם כאן חייבת להיות הערכה מקדימה של המצב. בהחלט יכולים להיות מטופלים שטיפול של שריפת שומן אינו מתאים להם ולמצב בריאותם. איש מקצוע מנוסה ואמין לא יבצע את הטיפול בכל מחיר.

מאמרים נוספים

זה הזמן להפסיק להזיע

חלק קטן מהאוכלוסייה סובל מתופעת ההזעה המוגברת. אלו הסובלים ממנה יודעים כי זה אינו מצב המתרחש בחודשי הקיץ בלבד, שבהם ממילא חם מאוד, אלא לאורך

כללי

חיזוק חוסר ביטחון עצמי

חוסר בביטחון עצמי תוצאה של ביקורת עצמית תמידית. ביקורת עצמית תפגע בביטחון העצמי ותתאפיין בחשיבה מעוותת שמטרתה לשמור עלינו מכישלונות או מפגיעה רגשית שתיצור דימוי