הרמת עפעפיים ללא ניתוח – כיצד זה מתבצע

הרמת עפעפיים

שתפו את המאמר

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

אחת התופעות שלא מעט אנשים מבוגרים, גברים ונשים, נאלצים להתמודד איתן במהלך השנים היא צניחת עפעפיים. מדובר בתופעה מוכרת, אומנם אין לה השפעות בריאותיות, אך היא כן משפיעה על המראה והן על איכות החיים, שכן היא מאלצת אותם להפעיל כוח בשביל להשאיר את העיניים פקוחות ולראות בצורה ברורה.

בעבר בשביל לטפל בבעיה זו, היה צורך לעבור ניתוח הרמת עפעפיים. אומנם הוא לא היה מסובך מטבעו, אך כפי שאנחנו כל ניתוח יכול להסתבך, בוודאי אם מדובר בניתוח שמתבצע תחת הרדמה מלאה, וכן יש לא מעט אנשים שחוששים לעבור ניתוחים ולכן הם העדיפו שלא לעבור אותו. יש מקרים של מטופלים שגם לא יכלו, מסיבות בריאותיות, לעבור את הניתוח ונאלצו להישאר במצב הקיים.

בשנים האחרונות אנחנו עדים לשינוי במצב בזכות טיפול הרמת עפעפיים ללא ניתוח. מדובר בטיפול מאוד מקובל ונפוץ כיום, אשר מתבצע אצל רופאים שמתמחים בכך, בין אם מדובר ברופאי עיניים, רופאי עור וכן רופאים שמתמחים ברפואה אסתטית ומתעסקים גם בהרמת עפעפיים.

לפני שנסביר כיצד מתבצע טיפול הרמת עפעפיים ללא ניתוח, חשוב לומר, מדובר על טיפול שיכול לעזור למטופל או למטופלת, גם לראות בצורה הרבה יותר טובה, הרבה יותר נוחה, אך הוא גם מטיב בצורה משמעותית עם המראה שלהם. מאחר וצניחת עפעפיים יוצרת מראה עייף וזקן. ברגע שעובדים על הרמת עפעפיים, אז המראה העייף נעלם וגם המראה הזקן, לפחות סביב העיניים, מתפוגג.

טיפול הרמת עפעפיים ללא ניתוח הוא מאוד מומלץ, הן בשביל להתגבר על הסיכונים האפשריים בניתוח, הן בשביל להתגבר על הפחד והחששות מפני ניתוח וכל המשתמע מכך, וכן בשביל להימנע מצלקות מיותרות אשר נוצרות בעת הניתוח. הכל כמובן בהנחה ומבצעים את הטיפול אצל הרופאים הנכונים, בשיטה הנכונה.

מה זה טיפול ללא ניתוח

כשמדברים על טיפול הרמת עפעפיים מבלי שיש צורך לבצע ניתוח, הכוונה היא לשימוש במכשיר אשר מחליף למעשה את הצורך בטיפול כירורגי במקום, זאת באמצעות יצירת קשת מיוחדת שנוצרת באזור בו צריך לבצע את הטיפול, על פי אותה קשת, הרופא יכול להתמקד באזור באופן ספציפי מבלי לגעת במקומות אחרים. בנקודה זו הוא פשוט מרים את העפעפיים, כל זה מבלי להסיר את העור או לבצע כל דבר אחר, שמחייב פעולה חודרנית.

הטיפול נמשך במספר 2-3 פגישות, תלוי במצב העפעפיים, צריך לומר שכל פגישה היא מאוד קצרה, פשוטה ולא חשים תחושת כאב או כל דבר אחר. אחרי הטיפול אפשר להמשיך בשגרת החיים כרגיל.

טיפול כזה יכול להתאים לכל מי שיש לו צניחת עפעפיים, בין אם מדובר בחבר'ה מבוגרים או צעירים. חשוב לזכור, לפני שמחליטים לעבור טיפול כזה, רצוי להתייעץ עם רופא ולשמוע ממנו על הטיפול והמשמעויות שלו.

מאמרים נוספים

זה הזמן להפסיק להזיע

חלק קטן מהאוכלוסייה סובל מתופעת ההזעה המוגברת. אלו הסובלים ממנה יודעים כי זה אינו מצב המתרחש בחודשי הקיץ בלבד, שבהם ממילא חם מאוד, אלא לאורך

כללי

חיזוק חוסר ביטחון עצמי

חוסר בביטחון עצמי תוצאה של ביקורת עצמית תמידית. ביקורת עצמית תפגע בביטחון העצמי ותתאפיין בחשיבה מעוותת שמטרתה לשמור עלינו מכישלונות או מפגיעה רגשית שתיצור דימוי