הכל על טיפול הצרת היקפים בקור

הצרת היקפים

שתפו את המאמר

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

אנשים רבים חולמים להצר את ההיקפים שלהם אך לא מסוגלים לעשות זאת בדרך הטבעית. יש כאלו שהשגרה שלהם לא מאפשרת להם פעילות גופנית מספקת כדי לרדת במשקל, יש כאלו שהמצב הגופני שלהם רע מאוד ויש כאלו שרק צריכים דחיפה. הצרת היקפים בקור יכולה לסייע בדיוק במצבים כאלו.

הדרך הבטוחה להצר את ההיקפים

כדי להבין מהו התהליך צריך להיכנס מעט לפיזיקה וביולוגיה ולהבין מה בדיוק מפריע לנו בגוף, מה הם אותם 'היקפים' ואיך אנו יכולים ליצור תגובה, ועוד כזו שקשורה לקור, כדי לפנות אותם מהמקומות הללו. מה שמפריע לנו בסופו של דבר הם תאי שומן שנמצאים כחלק עיקרי מרקמת העור ומוסיפים לנו להיקפים. זה לא נראה טוב, הם יכולים להופיע כ'צמיגים' או כגושי שומן גדולים ואם אנו לא שלמים עם עצמנו הסרת היקפים כזו בטוחה יותר מכל שיטה אחרת. אותם תאי שומן יכולים להיות מסולקים ביעילות אם רק יתנו להם מכת קור שתגרום להם להתמוגג.

תאי שומן מגיבים לקור

עד היום ידענו שהתאים מגיבים לחום בטמפרטורות שונות. בטמפרטורה גבוהה מידי התאים יכולים למות אך למעשה מחקר חדש גילה שגם קור יכול לגרום לתגובה לתאי השומן וכך למעשה הם מסולקים מהגוף. זה נשמע כמו מדע בדיוני ששייך לעתיד אך זוהי המציאות שאלפי אנשים בישראל כבר חוו על בשרם, או יותר נכון שומנם. אם חושפים את תאי השומן לתנאי קור מסוימים, התאים מתכווצים ומושמדים ומסולקים במחזור הדם והלימפה כמו כל פסולת גופנית אחרת.

טיפול שאינו פולשני בשום מצב

טיפולים פולשניים הפכו להיות טיפולים רגישים מאוד שלא נעים לעבור אותם, עד כדי כך שיש אנשים שמוכנים לחיות עם המראה שלהם או בעיה כלשהי שיש להם והעיקר לא לעבור את אותם רגעים שיכולים להיות מביכים מאוד וחקוקים היטב בזכרון שלהם. לעומת טיפולים כאלו, הצרת היקפים בקור הוא פתרון לא פולשני שמאפשר לכם לעבור תהליך בטוח ונעים. הטיפול מתבצע באמצעות מכשיר מיוחד שמעביר את הקור באופן חיצוני לחלוטין וחוץ ממגע עם העור אין צורך לבצע שום חתך או להגיע למקומות אינטימיים שיגרמו למבוכה.

האם הטיפול כואב או מלווה באי נעימות?

בניגוד לטיפולים אחרים, הצרת היקפים בקור אינה מבוססת על רטט או על יצירת חום גבוה שיכול לגרום לאי נעימות. אמנם תאי השומן מומסים אך זו ריאקציה כימית ביולוגית שלא קשורה לחום גבוה אלא לתנאי קור. 'מכת הקור' שמקבלים המטופלים אמנם יכולה לגרום לתחושת קור די מוזרה אך מעבר לכך אין אי נעימות ובטח שלא כאבים. בסך הכול תאי השומן הופכים לנוזליים במידה מסוימת ולטווח הארוך התוצאה שמושגת תדהים כל אחד.

זירוז הפעולה הטבעית של הגוף

כל חיינו תאים חדשים נוצרים ונהרסים. למעשה, כל מה שהצרת היקפים בקור מבצעת היא זירוז של התהליך הזה בהתאם למבוקשו של אותו מטופל. אין התערבות כימית או התערבות כירורגית בגוף, הגוף לא סובל משום טראומה שעלולה לפגוע בו, לא בטווח הקצר ולא בטווח הארוך. גם הסילוק של התאים מתבצע בהתאם לטבע של הגוף מה שגורם לאנשים רבים יותר לסמוך על התהליך.

כמה זמן אורך הטיפול ומהן תופעות הלוואי?

הטיפול אורך כשעה אחת בלבד ובדרך כלל מבצעים מספר טיפולים כאשר את התוצאות רואים אחריהם. אין צורך להתכונן לטיפול ואין שום התוויות נגד מיוחדות, כאשר גם תקופת ההתאוששות לא קיימת, ניתן לחזור לפעילות רגילה מיד לאחר מכן. מלבד תחושות חום שתורגש באותו אזור שטופל, בגלל זרימת הדם שמוגברת לאזור בגלל הקור, ומלבד אדמומיות קלה עד בינונית שיכולה להיות באזור, אין תופעות לוואי מיוחדות.

מאמרים נוספים

זה הזמן להפסיק להזיע

חלק קטן מהאוכלוסייה סובל מתופעת ההזעה המוגברת. אלו הסובלים ממנה יודעים כי זה אינו מצב המתרחש בחודשי הקיץ בלבד, שבהם ממילא חם מאוד, אלא לאורך

כללי

חיזוק חוסר ביטחון עצמי

חוסר בביטחון עצמי תוצאה של ביקורת עצמית תמידית. ביקורת עצמית תפגע בביטחון העצמי ותתאפיין בחשיבה מעוותת שמטרתה לשמור עלינו מכישלונות או מפגיעה רגשית שתיצור דימוי