בריאות ואיכות השינה באמצעות מזרן עם קונפיגורצייה מגנטית

בריאות ואיכות השינה באמצעות מזרן

שתפו את המאמר

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

תכירו את המזרן האורטופדי המשלב קונפיגורציה מגנטית המקלה על בעיות בריאותיות ובעיות שינה. באמצעות השכבה של המגנטים השתולה בתוך המזרן,הגוף מחזיר לעצמו את ההשפעה החיובית של השדה המגנטי וכן התאים החיוניים בגוף מתחזקים. אז אחרי שתשנו עליו אתם לא תאמינו איך לא ישנתם עליו קודם.

טיפול בבעיות שינה באמצעות מזרן מגנטי

באמצעות מזרן מגנטי מגנייט הגוף עובר תהליך של שיפור באמצעות זרימה תקינה של הדם. המוצר שהוא מוצר טבעי לחלוטים גורם לתאים החיוניים בגוף להתחזק ובכך גורם לבעיות שינה שהיו להשתפר כולל שיפור בנחירות למי שסובל מזה.

כאשר ישנים על מזרן המגנטי מתגבר אספקת הדם בגוף,רמת החמצן עולה דבר המסייע לחילוף חומרים טוב יותר ולחיזוק המערכת החיסונית. פעולה זו גורמת להקלה בבעיות בריאותיות ולבעיות שינה.

איכות ונוחות עם מזרן אורטופדי

המזרן המגנטי מספק גם נוחות ואיכות. עם שלל החומרים הטובים בשוק כגון שכבות של לטקס ושכבות של ויסקו מעניק מזרון אורטופדי זה נוחות ושינה נעימה. מזרונים אורטופדים מגנייט מיוצר לכל לקוח בהתאמה אישית לפי צורכיו ונתוניו. כל לקוח נשאל מה הגובה שלו, מה המשקל שלו ואיך הוא היה רגיל לישון עד עכשיו. כל הנתונים האלה מאפשרים לחברה לדעת מה בדיוק הלקוח צריך וככה גם הלקוח עצמו מקבל את המזרן שהכי מתאים לו ולא עוד סתם מזרן ממלאי מחנות.

טיפול בכאבים באמצעות מזרן מגנטי

המזרן המגנטי לא רק שמשפר את איכות השינה אלא גם מקל על כאבים ואף עשוי להעלים לגמרי את הכאבים. כל אחד יכול לקחת את המזרן לתקופת ניסיון של 30 יום ולהרגיש מזה עושה לגוף שלו. לעתים התהליך לוקח זמן ולא רואים שינוי ישר אבל בתקופת הניסיון של ה30 יום זה בהחלט מספיק כדי לראות שינוי.

הסטטיסטיקה מראה שכמעט כל אחד מאיתנו סובל מכאבי גב כאלה ואחרים במהלך החיים. כל היום מול המחשב או יש כאלה שעובדים פיזית וכתוצאה מכך נגרם להם נזק לגב כולל גם פריצות דיסק. ולכן חשוב שתשקיעו בגוף שלכם במהלך השינה ותתנו לגוף שלכם את המנוחה הרצויה לו.

ההבדל ממזרנים אחרים

לעומת מזרנים אחרים שקוראים לעצמם אורתופדיים, המזרן המגנטי נמצא בתוכו שכבות שונות של פולימרים,שכבות של ויסקו, שכבות של לטקס בהתאם לדגם הרצוי וכן שתול בתוכו שכבה של מגנטים.

מאמרים נוספים

זה הזמן להפסיק להזיע

חלק קטן מהאוכלוסייה סובל מתופעת ההזעה המוגברת. אלו הסובלים ממנה יודעים כי זה אינו מצב המתרחש בחודשי הקיץ בלבד, שבהם ממילא חם מאוד, אלא לאורך

כללי

חיזוק חוסר ביטחון עצמי

חוסר בביטחון עצמי תוצאה של ביקורת עצמית תמידית. ביקורת עצמית תפגע בביטחון העצמי ותתאפיין בחשיבה מעוותת שמטרתה לשמור עלינו מכישלונות או מפגיעה רגשית שתיצור דימוי